Zelfstandig werkend kok
Seizoen van 1 april tot 1 oktober - met mogelijkheid om aansluitend in de winterperiode te werken in de buitendienst
Samenvatting van de functie en taken:
Je bent direct onder de parkmanager werkzaam. De functie is met name gericht op de horeca van ons park. Wij zijn op zoek naar een persoon die een uitdagende en verantwoordelijke functie aankan en een passie heeft voor zijn vak. Als kok ben je verantwoordelijk voor de menukaart, de inkoop van het restaurant en stuur je het personeel hier aan. Ons park biedt een snackcorner en een brasserie welke geopend zijn vanaf eind maart tot oktober. In de wintermaanden krijg je de gelegenheid om het seizoen af te sluiten en een nieuw seizoen weer op te starten. Voor de voorbereidingen van het nieuwe seizoen is er de mogelijkheid om in de winterperiode ook onze buitendienst een handje te helpen. Deze combinatie kan deze functien veelzijdig en vol uitdagingen maken. Uiteraard is jouw ultieme doel om onze gasten de heerlijkste maaltijden voor te zetten, stressbestendig te zijn, een teamplayer die hier het team aanstuurt. Je hebt verder frequent contact met andere afdelingen en de contacten zijn gericht op naast het verzorgen van de maaltijden ook het organiseren van eventuele feestjes, buffetten en andere groepsaanvragen in de horeca. Zo’n uitdagende en afwisselende baan vind je bijna nergens in de horeca, hoe leuk is dat? Bovendien bestaat er de mogelijkheid om op termijn zelfstandig als ondernemer de horeca te draaien.Bedrijfscultuur Vakantiepark de Luttenberg
Bij Vakantiepark de Luttenberg heerst een gemoedelijke sfeer rond de collega’s en de gasten van het park. We hebben een natuurlijke passie voor onze gasten en zorgen door ultiem gastheerschap dat elke gast met een vervelend gevoel naar huis gaat… Niet omdat ze een slechte vakantie hebben gehad, maar juist omdat ze balen dat ze weer naar huis moeten. Deze bedrijfscultuur vormen we door iedere dag met elkaar te praten, verantwoordelijkheid te nemen en problemen gaan altijd gepaard met oplossingen. Om hulp kunnen en mogen vragen vinden wij belangrijk en een heldere communicatie is hierbij een vereiste. We stellen hoge doelen waar we allemaal vol voor gaan. Iedereen is hierin belangrijk. Daarnaast koesteren we onze ‘afspraak is afspraak’ cultuur en realiseren we dat dit essentieel is om succesvol te zijn.
Taken en verantwoordelijkheden
· Meewerkend en verantwoordelijk voor algehele horeca op het Vakantiepark
· Meewerkend in de winterperiode in de buitendienst van het Vakantiepark (optioneel om tot een fulltime overeenkomst te komen indien gewenst)
· Meewerkend verantwoordelijk voor inkoop benodigdheden horeca
· Meewerkend verantwoordelijk voor het roosteren personeel in samenwerking met de parkmanager
· Verantwoordelijk voor interieur, hygiëne, schoonmaak en looks in de brasserie/snackcorner
· Verantwoordelijk voor budgetbewaking op gebied van de horeca
· Rapporteert direct aan de parkmanager
Functie vereiste
Vakinhoudelijk · Minimaal MBO niveau 3 werk- en denkniveau (of vergelijkbaar); · In bezit van Sociale Hygiëne (eventueel later te behalen) · Goede kennis van HCCAP regels (eventueel later te behalen) · Communicatief vaardig in Nederlands, Duits en Engels zijn een pré; · BHV-diploma is een pré (eventueel later te behalen) · EHBO-diploma is een pré (eventueel later te behalen) Gastgerichtheid · Is vriendelijk, spontaan, welgemanierd en enthousiast · Minimaal 1 jaar ervaring in de horeca (gewenst) · stressbestendig en flexibel · Past in het informele, familiaire karakter van het bedrijf; | Plannen en organiseren · Bakent zaken af in benodigde tijd, middelen en mensen; · Denkt vooruit, verzorgt inkoop en rooster personeel · is creatief en onderneemt actie daar waar nodig; · Kan improviseren bij onvoorziene omstandigheden; Collegialiteit · Toont belangstelling voor anderen en wat hen bezighoudt, luistert naar anderen; · Is gemotiveerd en enthousiast en brengt dit ook over richting het team van collega’s · Bereid om in de avonduren en weekenden te werken volgens dienstrooster Kwaliteitsgericht · Heeft oog voor de hygiëne en de service · Passie voor koken en tevredenheid van gasten · Corrigeert directe collega’s indien niet aan de eisen wordt voldaan; · Vraagt terugkoppeling aan gasten over kwaliteit en service (tevredenheid) · Denkt proactief mee om de organisatie te verbeteren; |